Let me sign

Jag är kär. Alltså chuck bass. ja, en drömkille,veerkligen. Men han är nog för kort för mig.
Såh twilight precis för 7162343e gången. två ord : Edward Cullen. Jag blir på så jäävla bra humör av att bara tänka på honom. alltså så underbar. När han lägger armen om Bella och alla stirrar... åh, jag vill vara henne. orättvist. Här sitter jag och oroar mig över vikten och hon får kyssa EDWARD CULLEN. Jag är inte kär i robert pattinson, utan edward cullen. Alltså så jävla sexig. Jag vill ha en vampyr. Alltså åh. Jag dör. JAg vill ha honom soo bad. Så goosig, och när han ler, ååååååhh. jag smäääälter.......

Because of Edward Cullen. Human boys have lost their charm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0