am i going mental?

Seriöst. Jag tror jag börjar bli galen.

Satt just och funderade. Om der enda jag tycks tänka på nu förtiden (eller aa, det och chuck bass).
Anyway, jag har funderat på om jag bara inbillar mig att jag är tjock och har börjar utveckla någon form av aneroxi ett tag. Alltså att jag känner mig tjock fast jag bara blir smalare och blablabla. Men nu slog det mig. Tänk om jag blir tjockare, fast jag inbillar mig, att jag bara inblillar mig att jag blir tjockare för att jag lurar min hjärna typ, att jag håller på att få aneroxi och bara blir smal fast bara tror jag blir tjock. Medans jag faktiskt blir tjockare men vill tro att jag blir smalare bara för att jag vill bli smalare.

Fattar någon? Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0